33. Marie Karlsen - Marknadschef, Tom Tits

33. Marie Karlsen - Marknadschef, Tom Tits

Contentpodden · 2019-10-14
28:53

I dagens avsnitt får vi besök av Marie Karlsen, marknadschef på Tom Tits.

Med en målgrupp lika bred som utbudet av experiment så undrar man – hur  lyckas Tom Tits nå sin målgrupp som innefattar både barn och vuxna? Och  är printreklamen död? Tom Tits marknadschef, Marie Karlsén, avslöjar  knepen för att lyckas engagera, underhålla och bevara sin målgrupp – via  Youtube.

Contentpodden

Är tv-reklamen död? Hur fördelar man budgeten mellan köpta och egna kanaler? Hur organiserar man sig för att möta krav på ökad integration?

I Contentpodden lyfter vi de utmaningar marknads- och kommunikationschefer ställs inför i dagens digitaliserade och föränderliga tillvaro. Podden gästas av många framstående namn i branschen som delar med sig av sina tankar och tips.
Producerad av Brid.

Var kan man lyssna?

Apple Podcasts Logo Spotify Logo Podtail Logo Google Podcasts Logo RSS

Avsnitt