
33. Marie Karlsen - Marknadschef, Tom Tits
I dagens avsnitt får vi besök av Marie Karlsen, marknadschef på Tom Tits.
Med en målgrupp lika bred som utbudet av experiment så undrar man – hur lyckas Tom Tits nå sin målgrupp som innefattar både barn och vuxna? Och är printreklamen död? Tom Tits marknadschef, Marie Karlsén, avslöjar knepen för att lyckas engagera, underhålla och bevara sin målgrupp – via Youtube.
Contentpodden
Är tv-reklamen död? Hur fördelar man budgeten mellan köpta och egna kanaler? Hur organiserar man sig för att möta krav på ökad integration?
I Contentpodden lyfter vi de utmaningar marknads- och kommunikationschefer ställs inför i dagens digitaliserade och föränderliga tillvaro. Podden gästas av många framstående namn i branschen som delar med sig av sina tankar och tips.
Producerad av Brid.
- Antal avsnitt: 40
- Senaste avsnittet: 2019-10-14
- Affärer Marknadsföring